دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه بازی سپاهان و نیروی هوایی| شعار هواداران سپاهان علیه پرسپولیس در آسیا/ درگیری زردپوشان و عراقی‌ها و ۲ اخراجی!

حاشیه بازی سپاهان و نیروی هوایی| شعار هواداران سپاهان علیه پرسپولیس در آسیا  درگیری زردپوشان و عراقی‌ها و ۲ اخراجی!
در جریان دیدار سپاهان و نیرو هوایی عراق، هواداران زردپوش ورزشگاه آزادی، علیه پرسپولیس شعار دادند.
کد خبر : 881622

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم سپاهان و نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر سپاهان تمام شد.

*حدود ۴ هزار هوادار سپاهان به ورزشگاه آزادی آمده بود تا این بازی را از نزدیک تماشا کند و همچنین هزار هوادار عراقی برای تشویق نیروی هوایی به استادیوم آمده بود.

*تماشاگران سپاهان در این بازی، برای تیم محبوب خود سنگ تمام گذاشتند و در برخی از شعارهای خود علیه پرسپولیس هم شعار دادند!

*در دقایق پایانی نیمه اول این بازی محمدجواد حسین نژاد با خطای خطرناکی که روی بازیکن نیروی هوایی داشت، از بازی اخراج شد و پس از توقف چند دقیقه‌ای بازی، این بازیکن با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد.

*پس از این اتفاق، بازی شکل درگیرانه‌تری پیدا کرد و چند صحنه بود که بازیکنان دو تیم نزدیک بود درگیر شوند اما حضور داور مانع از این درگیری شد.

*برخی از خبرنگاران حاضر در استادیوم به دلیل حساسیت دیدار پرسپولیس و النصر، به تماشای این بازی از طریق تلویزیون نشسته بودند.

*هواداران سپاهان یک طرح ویژه برای حمایت از ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نظر گرفته بودند.

*صفا هادی، بازیکن تیم فوتبال تراکتور برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود.

*در دقایق پایانی بازی، به علت برخورد شدید ۲ بازیکن سپاهان و نیروی هوایی، بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی را ایجاد کردند.

*البته این درگیری دوام خیلی زیادی نداشت و با دخالت داور پایان یافت. این درگیری چند دقیقه بعد هم اتفاق افتاد اما مدت زمان بیشتری را صورت داد و باعث واکنش هواداران سپاهان شد. طی این درگیری هادی محمدی به علت درگیری شدیدی که با یکی از بازیکنان داشت، از زمین مسابقه اخراج شد.

*هواداران پس‌ اخراج هادی محمدی، این بازیکن را تشویق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته